miasta i gminy

Dobry program ubezpieczeniowy dla miasta lub gminy to prawdziwe wyzwanie dla brokera. W jednym organizacyjnym tyglu przenikają się tu bowiem różnorodne ryzyka jakże odmiennych działalności i funkcji:  administracja, nowe inwestycje, mieszkalnictwo, transport osób, zarządzanie drogami, ochrona zdrowia, szkolnictwo, sport, zasoby ludzkie itd.

Celem głównym naszego działania jest doprowadzenie do przyjęcia przez klienta zintegrowanej polityki w zakresie zarządzania ryzykiem działalności i zunifikowanie procedur zakupu ubezpieczeń i sposobu ich wykonywania w obrębie całej struktury miejskiej lub gminnej.

Cele częściowe

  • analiza stanu istniejącego – stosowane procedury dotyczące ubezpieczeń, posiadane ubezpieczenia i sposób ich zawierania, wielkość wydatkowych środków, przebieg ubezpieczeń – szkody i odszkodowania
  • analiza realnych potrzeb ubezpieczeniowych – ocena ryzyka
  • przygotowanie wspólnego programu ubezpieczeniowego – dobór ryzyk do ubezpieczenia, określenie parametrów adekwatnych produktów ubezpieczeniowych, zintegrowany system monitorowania szkód – zgłaszanie i egzekwowanie odszkodowań
  • opracowanie SIWZ na zakup ubezpieczeń dla całej struktury i udział w postępowaniu w charakterze eksperta
  • wdrożenie rozwiązań

Korzyści

  • uzyskanie spójnych i jednolitych procedur stosowanych w obrębie organizacji
  • świadome posługiwanie się procedurami przez personel i prawidłowe korzystanie z ubezpieczeń
  • optymalizacja ochrony i ceny ubezpieczeń
  • unikanie podwójnych ubezpieczeń, a z drugiej strony eliminowanie niedoubezpieczeń
  • poprawa jakości informacji o stanie ryzyk w organizacji, podjęcie działań prewencyjnych
  • wzrost zaufania u Ubezpieczycieli – możliwość uzyskiwania ochrony „trudnych” ryzyk
  • relatywne obniżenie ceny ubezpieczeń – efekt skali

Zapytaj o szczegóły >>>